Jak vyhodnotit přínos internetové reklamy ? odpověd je ATIM.CZ
Dne 7.10.2010 představila společnost AT Solution s.r.o. informační systém ATIM. Jedná se o první informační systém pro řízení internetového marketingu, který Vám nabízí jako jediný systém unikátní možnost řídit a vyhodnocovat efektivitu investic do reklamy na internetu.
Unikátní vlastností ATIMu je možnost vyhodnocovat efektivitu reklamy, například pro eshopy ATIM on-line počítá kolik provozovatele e-shopu stojí získání objednávky či přístupu z určitého zdroje. Dále ATIM jako první přináší analýzu položek a cen v nejpouživanějším agregátoru zbozi.cz
Díky koncepci modulového řešení, si můžete vybrat jen ty moduly, které potřebujete pro řízení Vašich aktivit v souvislosti s internetovým marketingem. ATIM můžete provozovat jako hostované řešení přímo na atim.cz. V případě, že chcete mít Vaše citlivé informace o investicích a řízení internetového marketingu pouze pod svou kontrolou, nabízíme Vám plnou instalaci ATIMu na Vaše servery.
Představení dle oblastí využití :
1. Provozujeme eshop
– řízení a vyhodnocení efektivity reklamy
2. Provozování webu
– řízení a vyhodnocení efektivity reklamy
3. Informační systém
– pro reklamní a webová studia, SEO agentury
ATIM můžete nejen využívat ale i s ním vydělávat. ATIM nabízí pro majitele webových stránek velmi štědrý provizní systém za umístění banneru na Vaše stránky.