I auto může být prostředek k efektivní reklamě pro vaše podnikání
Reklama je nezbytný nástroj k propagaci každého podnikání. To vědí nejenom podnikatelé, ale i poskytovatelé reklamních ploch. Proto dosahují výdaje na reklamu velkých rozměrů. V tomto článku se vám pokusíme představit reklamní nástroj, který není příliš nákladný a hlavně se jedná o jednorázový výdaj.
Většina živnostníků a firem používá ke své činnosti auto. A právě automobil je ideálním místem na zviditelnění vaší firmy. Je přitom paradoxní, že reklama na auta stále není využívána v dostatečné míře.
Tuto formu reklamy zatím používají hlavně větší firmy, které mají flotily vozů. U malých živnostníků se reklama na autě objevuje v mnohem menší míře. A pokud vůbec, tak je nedostatečně efektivní.
Proč je výhodná reklama na auto
• jednorázový náklad s dlouhodobou efektivitou propagace
• auto je v pohybu a neustále oslovuje nové potencionální zákazníky
• rychlý a dosažitelný kontakt na vaši firmu pro každého na ulici
• podporujete brand vaší firmy
• snižuje riziko krádeže automobilu
Při polepu auta preferujte kvalitu
Pokud se rozhodnete pro polepy aut, máte v podstatě dvě možnosti. Tou první je, že si necháte zpracovat grafický návrh a následně si vyberete výrobce a dodavatele polepu. Druhou a nepochybně jednodušší cestou je, pokud vám grafické zpracování, výrobu a polep zrealizuje jediný dodavatel. Tyto komplexní služby nabízí profesionální výrobce reklamy LOGOSIGN.
Při reklamě na auto byste si měli rozmyslet, zda budete chtít celopolep auta nebo pouze jeho části. Od toho se odvíjí nejenom cena, ale hlavně efektivita reklamy. Celopolep auta při jízdě zaujme potencionální zákazníky určitě víc, než malé logo firmy na dveřích vozu. Samozřejmě, že při rozhodování musí hrát roli strategie firmy. V některých případech a odvětvích je zase vhodnější spíše diskrétnější polep auta.
Při výběru dodavatele reklamy na auto postupujte obezřetně. Profesionalita je důležitá, neboť špatně provedený polep vám může přidělat dost starostí a další finanční výdaje. Nekvalitní může být již samotné provedení, když vzniknou na autě bublinky a fólie se odchlipuje. Samostatnou kapitolou je rychlá ztráta barev. Aby nedocházelo k podobným problémům, měl by být dodavatel vybaven kvalitními technologiemi pro výrobu a zpracování polepu. Při výběru dodavatele se nebojte zeptat na jeho zkušenosti a vybavení. Ochotu dodavatele reklamy na auto může ukázat i to, zda vám nabídne prohlídku nejenom kanceláří, ale také zázemí pro výrobu a realizaci polepů.